Vergleich der Marketingstrategien deutscher und tschechischer Teestuben – Denisa CZERWINSKÁ
Denisa CZERWINSKÁ
Bakalářská práce
Vergleich der Marketingstrategien deutscher und tschechischer Teestuben
A comparison of marketing strategies which are used by German and Czech Teahouses
Abstract:
This bachelor thesis compares marketing strategies in German and Czech teahouses. The thesis is divided into four chapters. The first chapter gives the reader a deeper idea about the term tea and its healing effects, about the offer on the market and about its consumption (especially in Germany and the Czech Republic). The second chapter pays attention to modern teahouses. Namely, for comparison in …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingový strategií v německých a českých čajovnách. Práce se skládá ze čtyř kapitol. V první kapitole je čtenáři přiblížen pojem čaj, jeho léčivé účinky a informace o trhu a spotřebě čaje v Německu a v České republice. Druhá kapitola je zaměřená na moderní čajovny, konkrétně v České republice jsem při srovnávání vycházela především z frančízy ? Dobrá čajovna …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Zveřejnit od: 12. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CZERWINSKÁ, Denisa. Vergleich der Marketingstrategien deutscher und tschechischer Teestuben. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková