Denisa CZERWINSKÁ

Bakalářská práce

Vergleich der Marketingstrategien deutscher und tschechischer Teestuben

A comparison of marketing strategies which are used by German and Czech Teahouses
Abstract:
This bachelor thesis compares marketing strategies in German and Czech teahouses. The thesis is divided into four chapters. The first chapter gives the reader a deeper idea about the term tea and its healing effects, about the offer on the market and about its consumption (especially in Germany and the Czech Republic). The second chapter pays attention to modern teahouses. Namely, for comparison in …více
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním marketingový strategií v německých a českých čajovnách. Práce se skládá ze čtyř kapitol. V první kapitole je čtenáři přiblížen pojem čaj, jeho léčivé účinky a informace o trhu a spotřebě čaje v Německu a v České republice. Druhá kapitola je zaměřená na moderní čajovny, konkrétně v České republice jsem při srovnávání vycházela především z frančízy ? Dobrá čajovna …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2015
Zveřejnit od: 12. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CZERWINSKÁ, Denisa. Vergleich der Marketingstrategien deutscher und tschechischer Teestuben. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání