Jan Šurík
Master's thesis
Spektrální trasování
Spectral Ray Tracing
Abstract:
Práce se zabývá metodou spektrálního sledování paprsků a jejím přínosem při syntetizování obrazů. Jsou představeny optické jevy a vlastnosti reálných materiálů závislé na vlnové délce světla. Praktická část se věnuje implementací jak pro CPU, tak i pro GPU s využitím NVIDIA OptiX SDK.Abstract:
Thesis consults spectral ray tracing and its benefits toward synthetic image generation. Optical laws and wavelength dependant properties of materials are introduced. Practical part pursues implementation for both CPU and GPU, later using NVIDIA OptiX SDK.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/103816
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2014
- Supervisor: Tomáš Fabián
- Reader: Jan Gaura
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMaster programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Physically Based Rendering
Jiří Herrgott -
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Marek Vinkler -
Image Rendering Using Ray-tracing on Graphics Card
Adam Hasík -
Bi-directional path tracing na GPU
Vilém Otte -
Vizualizace ray tracingu
Tadeáš Popov -
Statistické hodnocení jakosti řezu získaného pomocí technologie vodního paprsku
Jan Kuzma -
Výzkum využití vodního paprsku v technologii obrábění
Josef Nekolný