Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci – Bc. Marie Tarantová
Bc. Marie Tarantová
Master's thesis
Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci
The opportunities and limits of implementation of internal personal marketing in a chosen organization
Anotácia:
Práce s názvem Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci si klade za cíl odpovědět na hlavní výzkumnou otázku „Jaké jsou příležitosti a limity zavedení konceptu personálního marketingu ve vybrané organizaci v personálních činnostech přijímání a orientace pracovníků, hodnocení pracovníků a rozmisťování a propouštění pracovníků?“ Východisko pro samotný …viacAbstract:
The main aim of the thesis „The Opportunities and Limits of Implementation of Internal Personal Marketing in a Chosen Organization“ is to answer the research question „What are the opportunities and limits of the personnel marketing introduction within the selected company in the personnel recruitment and orientation activities, staff evaluation, deployment and dismissals?“ The basis for the research …viacKľúčové slová
personální marketing interní personální marketing nástroje personálního marketingu přijímání a orientace pracovníků hodnocení pracovníků rozmisťování a propouštění pracovníků personnel marketing internal personnel marketing personnel marketing tools staff recruitment and orientation employees’ evaluation staff deployment and dismissal
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sxlwo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedúci: Mgr. Iveta Zelenková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Roman Baláž, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TARANTOVÁ, Marie. \textit{Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Social Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/q52szt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve výrobním podniku
Jan Prokop -
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková -
Personální marketing (vybraného podniku)
Vanda Kopecká -
Personální marketing Interstav Most s.r.o.
Marie Kosejková -
Personální marketing ve společnosti xy, a.s.
Kristýna Špačková -
Methods of recruitment and selection of employees
Artyom Mamayev -
Možnosti a omezení pro zavedení interního personálního marketingu v konkrétním podniku
Kateřina Součková -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová