AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers – Oleg Gerasimov
Oleg Gerasimov
Diplomová práce
AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers
Řešení založené na umělé inteligenci pro automatické vyhodnocování hovorů a sledování kvality v call centrech
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj komplexního řešení založeného na umělé inteligenci s názvem Judy, které slouží ke zlepšení analýzy záznamů hovorů a řízení kvality výkonu agentů v call centrech. Hlavním cílem je vytvořit uživatelsky přívětivý systém, který manažerům umožní efektivně procházet záznamy hovorů a identifikovat ty, které vyžadují jejich pozornost, což povede ke zlepšení zákaznické …víceAbstract:
The creation of a complete AI-driven tool, called Judy, to improve the performance of call records and real - time quality control in contact centers is the main target of this diploma thesis. Also, we aim to provide an easy system that enables managers to efficiently listen to call records and select those that need their attention, resulting in enhanced customer support and enhanced agent performance …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90919
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Soňa Karkošková
- Oponent: Martin Potančok
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90919
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Data a analytika pro business
Práce na příbuzné téma
-
The Use of Cloud Computing in Supply Chain Management.
Izabela Paulina Dalewska -
Připravenost učitelů na umělou inteligenci v kontextu českého školství
Anna Cvachová -
Analýza příležitostí a vyhlídek pro investice do čínského odvětví umělé inteligence na základě srovnávací analýzy hlavních čínských společností zabývajících se umělou inteligencí, s přihlédnutím ke strategii "Made in China 2025" a cílům "Plánu rozvoje Číny na století".
Yevhen Turkin -
Vliv bezpečnostních opatření na letištích na bezpečnost cestujících a její percepci
Filip Kvěch -
Využití umělé inteligence na středních školách pohledem středoškolských učitelů
Lucie Navrátilová -
Systém hodnocení znalostí studentů založený na umělé inteligenci
Ekene Louis Okafor-Mefor -
Vliv umělé inteligence na hotelový provoz
Jan Stiess -
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
Eva Vašíčková