Oleg Gerasimov

Diplomová práce

AI-based Solution for automated call scoring and quality monitoring in call centers

Řešení založené na umělé inteligenci pro automatické vyhodnocování hovorů a sledování kvality v call centrech
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vývoj komplexního řešení založeného na umělé inteligenci s názvem Judy, které slouží ke zlepšení analýzy záznamů hovorů a řízení kvality výkonu agentů v call centrech. Hlavním cílem je vytvořit uživatelsky přívětivý systém, který manažerům umožní efektivně procházet záznamy hovorů a identifikovat ty, které vyžadují jejich pozornost, což povede ke zlepšení zákaznické …více
Abstract:
The creation of a complete AI-driven tool, called Judy, to improve the performance of call records and real - time quality control in contact centers is the main target of this diploma thesis. Also, we aim to provide an easy system that enables managers to efficiently listen to call records and select those that need their attention, resulting in enhanced customer support and enhanced agent performance …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
  • Vedoucí: Soňa Karkošková
  • Oponent: Martin Potančok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/90919