Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny – Bc. Ondřej Kostka
Bc. Ondřej Kostka
Diplomová práce
Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny
Marketing mix of the Czech Industrial Health Insurance company
Anotace:
Cílem diplomové práce je optimalizace prvků marketingového mixu zkoumané pojišťovny. V teoretické části je představen marketing služeb a jednotlivé prvky marketingového mixu zohledňující specifika služeb. V praktické části je provedena analýza marketingových nástrojů na základě sekundárních dat. Na ni navazuje primární výzkum oslovující zákazníky pojišťovny, zohledňující jejich spokojenost s marketingovými …víceAbstract:
The aim of the thesis is to optimize the elements of the marketing mix of the studied insurance company. In the theoretical part, the marketing of services and the individual elements of the marketing mix taking into account the specifics of services are presented. In the practical part, the analysis of marketing tools is carried out on the basis of secondary data. It is followed by primary research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/e30od/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Oponent: Ing. Emil Rakus
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna jako součást systému zdravotní péče v České republice
Nikola Pastuszková -
Řešení krizové situace České průmyslové zdravotní pojišťovny v souvislosti s Lex Ukrajina
Nikola Pastuszková -
Dopady bezplatného dárcovství krve na ekonomické chování občanů jako pojištěnců České průmyslové zdravotní pojišťovny
Sikorová Sikorová -
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Vývoj financování zdravotní péče v České republice v období 2001-2019 se zaměřením na zdravotní pojišťovny
Šárka Tvrdíková -
Postavení České průmyslové zdravotní pojišťovny v systému zdravotní péče České republiky.
Zdeňka Herlesová -
Česká průmyslová zdravotní pojišťovna jako součást systému zdravotní péče v České republice
Nikola Pastuszková -
RBP, zdravotní pojišťovna jako součást systému zdravotní péče v České republice
Nela Barvová