Bc. Ondřej Kostka

Diplomová práce

Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny

Marketing mix of the Czech Industrial Health Insurance company
Anotace:
Cílem diplomové práce je optimalizace prvků marketingového mixu zkoumané pojišťovny. V teoretické části je představen marketing služeb a jednotlivé prvky marketingového mixu zohledňující specifika služeb. V praktické části je provedena analýza marketingových nástrojů na základě sekundárních dat. Na ni navazuje primární výzkum oslovující zákazníky pojišťovny, zohledňující jejich spokojenost s marketingovými …více
Abstract:
The aim of the thesis is to optimize the elements of the marketing mix of the studied insurance company. In the theoretical part, the marketing of services and the individual elements of the marketing mix taking into account the specifics of services are presented. In the practical part, the analysis of marketing tools is carried out on the basis of secondary data. It is followed by primary research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/e30od/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Emil Rakus

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné