Bc. Ondřej Kostka

Master's thesis

Marketingový mix České průmyslové zdravotní pojišťovny

Marketing mix of the Czech Industrial Health Insurance company
Abstract:
Cílem diplomové práce je optimalizace prvků marketingového mixu zkoumané pojišťovny. V teoretické části je představen marketing služeb a jednotlivé prvky marketingového mixu zohledňující specifika služeb. V praktické části je provedena analýza marketingových nástrojů na základě sekundárních dat. Na ni navazuje primární výzkum oslovující zákazníky pojišťovny, zohledňující jejich spokojenost s marketingovými …more
Abstract:
The aim of the thesis is to optimize the elements of the marketing mix of the studied insurance company. In the theoretical part, the marketing of services and the individual elements of the marketing mix taking into account the specifics of services are presented. In the practical part, the analysis of marketing tools is carried out on the basis of secondary data. It is followed by primary research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Emil Rakus

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné