Bc. Martin Dřímal

Bakalářská práce

Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy

Call centre as a new part of struture of traditional firm
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy“ je vymezení organizační struktury call centra, jeho zařazení do stávající organizační struktury podniku a výběr nejvhodnější lokality pro umístění. Praktická část je zaměřena na analýzu organizační struktury call centra v konkrétním podniku a výběr vhodné lokality pro zřízení vzhledem k nákladům. Metodou analýzy a …více
Abstract:
The subject of this bachelor´s work "call center as a new part of the structure of traditional firms' is the definition of call center organizational structure, its inclusion in the existing organizational structure and selection of the best locations for placement. The practical part is focused on analyzing the organizational structure of call centers in a particular enterprise and the selection of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Böhm, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta