Bc. Martin Dřímal

Bachelor's thesis

Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy

Call centre as a new part of struture of traditional firm
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy“ je vymezení organizační struktury call centra, jeho zařazení do stávající organizační struktury podniku a výběr nejvhodnější lokality pro umístění. Praktická část je zaměřena na analýzu organizační struktury call centra v konkrétním podniku a výběr vhodné lokality pro zřízení vzhledem k nákladům. Metodou analýzy a …more
Abstract:
The subject of this bachelor´s work "call center as a new part of the structure of traditional firms' is the definition of call center organizational structure, its inclusion in the existing organizational structure and selection of the best locations for placement. The practical part is focused on analyzing the organizational structure of call centers in a particular enterprise and the selection of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
  • Reader: Ing. Petr Böhm, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta