Nataša Nekrepová

Bakalářská práce

Strategie firmy PETROF, spol. s r.o. při vstupu na zahraniční trhy

Foreign market entry strategy of the company PETROF, spol. s r. o.
Anotace:
První kapitola práce je věnována společnosti PETROF, její historii, současnosti a produkci akustických pian. Ve druhé kapitole práce popisuje světový trh s piany, pozici společnosti PETROF na trhu s piany a její konkurenty. Třetí kapitola se zabývá teorií mezinárodní marketingové strategie a je znázorněna na příkladu společnosti PETROF. V poslední kapitole jsou uvedeny nejvýznamnější odbytové trhy …více
Abstract:
The first chapter of the thesis is dedicated to the company PETROF, its history, present and production of acoustic pianos. In the second chapter, the thesis describes the world market of acoustic pianos, PETROF's position on this market and its competitors. The third chapter follows up the theory of international marketing strategy on the example of PETROF. The company's most important sales market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Josef Hanuš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45380