Nataša Nekrepová

Bachelor's thesis

Strategie firmy PETROF, spol. s r.o. při vstupu na zahraniční trhy

Foreign market entry strategy of the company PETROF, spol. s r. o.
Abstract:
První kapitola práce je věnována společnosti PETROF, její historii, současnosti a produkci akustických pian. Ve druhé kapitole práce popisuje světový trh s piany, pozici společnosti PETROF na trhu s piany a její konkurenty. Třetí kapitola se zabývá teorií mezinárodní marketingové strategie a je znázorněna na příkladu společnosti PETROF. V poslední kapitole jsou uvedeny nejvýznamnější odbytové trhy …more
Abstract:
The first chapter of the thesis is dedicated to the company PETROF, its history, present and production of acoustic pianos. In the second chapter, the thesis describes the world market of acoustic pianos, PETROF's position on this market and its competitors. The third chapter follows up the theory of international marketing strategy on the example of PETROF. The company's most important sales market …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2015
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Josef Hanuš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/45380