Jana Petříková

Diplomová práce

Typologie spotřebitelů na trhu šperků

Consumers Typology on the Jewellery Market
Anotace:
Tématem této diplomové práce je „Typologie spotřebitelů na trhu šperků“. Cílem práce je analyzovat chování spotřebitelů na trhu šperků a následně vytvoření typologie těchto zákazníků. Pro sběr dat bylo zvoleno elektronické dotazování. Základní soubor tvořili obyvatelé České republiky, kteří nakupují a nosí šperky či pouze šperky nakupují, ve věku starší 15 let. Pro sestavení typologie zákazníků byla …více
Abstract:
The topic of this diploma thesis is „Consumers Typology on the Jewellery Market“. Objective of this work was to analyze consumer behavior on the jewellery market and then create the typology of these customers. Data for research was collected through the electronic questioning. Population was the inhabitants of the Czech Republic, over 15 years old, who are buying and wearing the jewellery or just …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2019
  • Vedoucí: Pavlína Kozáková
  • Oponent: Denisa Kováčová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod