Fabiana Carrasco Cueto

Bachelor's thesis

How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.

Jak se digitální marketing vyvinul během pandemie COVID-19 v důsledku sedavého spotřebitele? Se zaměřením na strategii digitální marketingové komunikace.
Abstract:
Globální pandemie Covid-19 přinesla rychlé a nečekané změny ve zvycích, způsobech života, způsobech nakupování a mnoha dalších věcech. Kvůli těmto změnám se společnosti musely znovu objevit a rychle pochopit nové trendy a chování spotřebitelů, aby mohly vytvářet efektivní strategie marketingové komunikace. Tato práce si klade za cíl definovat nové techniky digitálního marketingu ve fast fashion průmyslu …more
Abstract:
The global Covid-19 pandemic brought fast and unexpected changes in habits, ways of living, ways of shopping, among many other things. Due to these changes companies had to reinvent themselves and rapidly understand the new trends and behavior of consumers to make effective marketing communication strategies. This thesis aims to define the new digital marketing techniques in the fast fashion industry …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2023
  • Supervisor: Andrea Escobar Rios
  • Reader: Yadira Ixchel Pantoja

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88285