Ing. Jan Srb

Diplomová práce

Realizace komunikační strategie z pohledu reklamní agentury

Strategy of Communication with Customer in Advertising Agency
Anotace:
Anotace Autor: Bc. Jan Srb Název: Realizace komunikační strategie z pohledu reklamní agentury Diplomová práce se zabývá propagační kampaní a vysvětluje ji na příkladu konkrétní kampaně pro firmu Fujifilm. Definuje základní související termíny, představuje strukturu reklamní agentury a její fungování, popisuje jednotlivé kroky reklamní kampaně od úvodního zadání po realizaci.
Abstract:
Annotation Author: Bc. Jan Srb Title: Strategy of communication with customer in advertising agency The Graduation thesis covers promotion campaign and provides an explanation of it based on a particular campaign for Fujifilm company. It defines basic related terms, introduces the structure of an advertising company and its operation, describes individual steps of a promotion campaign from assignment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Emil Vrana
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce