Sociální klima u žáků 3. a 4. tříd základní školy – Barbora SVOBODOVÁ
Barbora SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Sociální klima u žáků 3. a 4. tříd základní školy
Social climate of the 3rd and 4th grades pupils on a primary school.
Anotace:
V bakalářské práci se zabýváme problematikou sociálního klimatu ve 3. a 4. třídách základní školy. Cílem naší práce byla diagnostika a zhodnocení vztahů ve čtyřech vybraných třídách 2. základní školy v Rakovníku. V teoretické části bakalářské práce provádíme 1. nástin teoretických východisek dané problematiky. Zahrnuje: psychický vývoj jedince, kognitivní a sociální vývoj, objasňujeme sociální klima …víceAbstract:
In this thesis we focus on the issues related on the topic of the social climate in the third and the fourth classes of an elementary school. The purpose of the thesis is to diagnose and assess the interpersonal relations in four primary school classes in Rakovník. The first part of the study is dedicated to a theoretical interpretation of the given topic. That includes: individual mental development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Vladislava Heřmanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Barbora. Sociální klima u žáků 3. a 4. tříd základní školy. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Postoj klientů a sociálních pracovníků k pozitivům a negativům muzikoterapie a práce s hudbou u zrakově postižených klientů
Lenka Slováčková -
Osobní pohoda, sociální kapitál a životní hodnoty u vysokoškolských studentů z České republiky, Jihoafrické republiky, Malty a Indie
Eliška Čejková -
Vývoj emočního uvědomění, adaptivní a neadaptivní strategie emoční regulace a emoční prožívání žáků základních a středních škol
Veronika SEDLECKÁ -
Formy a rozsah logopedické péče v prvních a druhých třídách vybraných základních škol v Hradci Králové a Pardubicích
Veronika Strouhalová -
Vývoj sebehodnocení v průběhu jednoho roku u žáků mladšího školního věku
Gabriela Pilátová -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Vývoj pojetí snu u dětí předškolního, mladšího školního a staršího školního věku
Nikola Kašubová -
Narušená komunikační schopnost a školní edukace u extrémně nedonošených dětí v mladším školním věku
Ludmila Račanská