Didaktické testy a jejich využití v hodinách dějepisu na základní škole a na víceletém gymnáziu. – Alena URBANOVÁ
Alena URBANOVÁ
Bachelor's thesis
Didaktické testy a jejich využití v hodinách dějepisu na základní škole a na víceletém gymnáziu.
Didactic tests and their use in history classes in elementary school and the secondary school
Anotácia:
- Má práce pojednává o využití didaktických testů v hodinách dějepisu na základní škole a víceletém gymnáziu. Jedním ze stanovených cílů je zjistit, zda je možné využívat didaktické testy jako formu zkoušení v hodinách dějepisu. Druhým cílem je porovnat dosažené výsledky základní školy a studentů víceletého gymnázia. - Práce se skládá z teoretické a praktické části.Abstract:
- My work deals with the use of educational tests in history classes in elementary school and grammar school. One of the objectives is to determine whether it is possible to make use of educational tests as a form of testing history lessons. The second objective is to compare the results of primary school and grammar school students. - The work consists of theoretical and practical part.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Anna Šerberová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
URBANOVÁ, Alena. \textit{Didaktické testy a jejich využití v hodinách dějepisu na základní škole a na víceletém gymnáziu.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty od Philosophy. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/q65xbj/.
Jak správně citovat práci
URBANOVÁ, Alena. Didaktické testy a jejich využití v hodinách dějepisu na základní škole a na víceletém gymnáziu.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty od PhilosophyBachelor programme / odbor:
Humanities / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání (dvouoborové) - Historie se zaměřením na vzdělávání (dvouoborová)
Práce na příbuzné téma
-
Komparace kvality didaktických testů s tzv. Teacher made testy na 1. stupni ZŠ
Viktorie HERMANOVÁ -
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Jana Pokorná -
Komparativní analýza úloh didaktického testu Zeměpisné olympiády kategorie C v letech 2018-2022
Kateřina KROUTILOVÁ -
Didaktické testy v práci učitele ekonomiky na střední škole
Zuzana Derková -
Tvorba nestandardizovaného didaktického testu
Petr Navrátil -
Porovnání motorických dovedností dětí předškolního věku se správným vývojem řeči a s dyslálií pomocí testu MABC-2 v Základní škole a Mateřské škole Horní Jiřetín.
Lucie PANTŮČKOVÁ -
Závěrečné testování znalostí matematiky žáků 9. ročníků základních škol - porovnání jednotlivých odpovědí testu v rámci 9.A třídy základní školy Topolovka
Lucia GALIŠINOVÁ -
Efekt individuální a skupinové formy administrace testu TIM3-5 na celkové výsledky s ohledem na schopnost čtení
Vojtěch Odvárka