Význam marketingu v pojišťovnictví – Anna Volšičková
Anna Volšičková
Bakalářská práce
Význam marketingu v pojišťovnictví
Importance of marketing in insurance
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá významem marketingu v pojišťovnictví. V teoretické části jsou popsány současné metody, nástroje marketingu v pojišťovnictví a síťový marketing. Spolu s tím jsou v práci zmíněny základní principy pojištění, fungování pojišťoven a pojistné produkty. Praktická část je zaměřena na porovnání životních pojištění u tří různých pojišťoven.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB10602
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Radko Kříž, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Hanuš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná matematika / Finanční a pojistná matematika
Práce na příbuzné téma
-
Neživotní pojištění v České pojišťovně se zaměřením na pojištění vozidel
Veronika Ščudlová -
Pojištění psů a model pojištění psů v České republice
Ivana Kaňková -
Neživotní pojištění a jeho analýza na pojistném trhu v ČR
Jana Krovozová -
Analýza situace na trhu pojištění v ČR v oblasti neživotního pojištění se zaměřením na pojištění motorových vozidel
Petr Šimánek -
Komplexní zhodnocení aktuální nabídky vybraného pojistného produktu neživotního pojištění na českém pojistném trhu
Lukáš Kovanda -
Pojistné rezervy v neživotním pojištění
Daniela Pinkasová -
Metody pro výpočet pojistně technických rezerv v neživotním pojištění
Lukáš Vokel -
Tarifování v neživotním pojištění
Hana Dufková
Název
Vložil
Vloženo
Práva