Metody práce s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ v Praze – Mgr. Markéta Hajná
Mgr. Markéta Hajná
Diplomová práce
Metody práce s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ v Praze
Gifted Pupils and Teaching Methods at primary Schools at Prague
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem „Metody práce s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ v Praze". V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy dané problematiky. Definují se zde pojmy nadání, talent, identifikace nadaných, metody a formy práce s nadanými aj. V praktické části práce se zaměřuji na využívání specifických výukových metod v práci s nadanými žáky v běžné třídě ZŠ. Zajímá …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of “Methods of work with gifted and exceptionally gifted pupils at the first stage of primary school in Prague”. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts such as aptitude, talent, identification of the gifted, methods and forms of work with gifted pupils, etc. The practical part of the thesis concerns the usage of specific teaching methods in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qpo0z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Srovnání výkonu v Testu pro identifikaci nadaných žáků v matematice u dětí vyučovaných Hejného metodou a dětí vyučovaných běžným způsobem
Tamara Kunčarová -
Identifikace nadaného žáka na základní škole
Michaela SKŘÍŽALOVÁ -
Quizlet vs. Vocabulary Notebook: The Impact of Different Methods of Storing and Revising Vocabulary on Students’ Progress, Retention and Autonomy
Roman Kálecký -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Učitel a nadaný žák na české škole
Vendula Morávková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek