MLUVENÝ PROJEV ŽÁKŮ SE ZAMĚŘENÍM NA SYNTAKTICKOU PROBLEMATIKU – Mgr. Kateřina HURTÍKOVÁ
Mgr. Kateřina HURTÍKOVÁ
Disertační práce
MLUVENÝ PROJEV ŽÁKŮ SE ZAMĚŘENÍM NA SYNTAKTICKOU PROBLEMATIKU
Pedagogická komunikace žáků druhého stupně základní školy ? její specifické rysy a vliv na porozumění
Pupils' speech in context of syntax
Anotace:
Komunikace je činnost typická pro lidskou společnost, proto jsme se věnovali obecnému vymezení komunikace a jejím typům, ale také oblasti sociální komunikace a interakce. Charakterizovali jsme komunikativní kompetenci a možnosti jejího rozvoje. Nejdůležitější kapitolou teoretické části práce je pedagogická komunikace, jež popisuje vliv jednotlivých charakteristik výchovně-vzdělávacího procesu na komunikaci …víceAbstract:
Communication is an activity typical for human society; therefore we focused on general description of communication and its types as well as area of social communication and interaction. We described communicative competence and possibilities of its development. The most important part of the theoretical part of the thesis is pedagogical communication which describes some features of the educational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Marie Zouharová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HURTÍKOVÁ, Kateřina. MLUVENÝ PROJEV ŽÁKŮ SE ZAMĚŘENÍM NA SYNTAKTICKOU PROBLEMATIKU. Olomouc, 2012. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní kompetence prostřednictvím dramatizace pohádek v mateřské škole
Michaela Kouřilová -
Komunikativní klíčová kompetence a příležitosti k jejímu rozvíjení ve výuce vlastivědy
Barbora Šicová -
Komunikativní kompetence dětí před nástupem povinné školní docházky dle RVP PV
Pavlína Winklerová -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková -
Komunikativní kompetence žáků se specifickými poruchami učení v ZŠ
Lenka KUBESOVÁ -
Rozvoj komunikativní kompetence v předmětu Mediální výchova na 2. stupni ZŠ
Marcela Pastorková -
Pozorování sociální interakce ve hře u dětí s autismem
Diana HEJCMANOVÁ -
Pozorování sociální interakce ve hře u dětí s autismem
Diana HEJCMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
11. 5. 2012