Marketingová strategie nově vznikající značky – Patrik Fürst
Patrik Fürst
Bachelor's thesis
Marketingová strategie nově vznikající značky
Emerging brand marketing strategy
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie pro nově vznikající značku. Marketingová strategie zahrnuje jednotlivé fáze analýz, syntézy, realizace, kontroly a korekce. První část práce je zaměřena na odborná teoretická východiska dané problematiky. Druhá část práce, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu vybraného podniku, která najde své uplatnění …viacAbstract:
This bachelor thesis describes marketing strategy creation of newly emerging brand. The marketing strategy includes partial phases of analysis, synthesis, realization, supervision, and correction. At first, we focus on expert theoretical background of discussed problematics. Thereafter, we focus on chosen business analysis derived from theoretical knowledge leading to practical applications. In conclusion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Jiří Smetana, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Management rodinného podnikání
Kateřina Svobodová -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets
Liudmila Fomenko -
Comparative analysis of British and American business terminology
Lukáš Klíma -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu