Patrik Fürst

Bachelor's thesis

Marketingová strategie nově vznikající značky

Emerging brand marketing strategy
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie pro nově vznikající značku. Marketingová strategie zahrnuje jednotlivé fáze analýz, syntézy, realizace, kontroly a korekce. První část práce je zaměřena na odborná teoretická východiska dané problematiky. Druhá část práce, která čerpá z teoretických poznatků, je zaměřena na analýzu vybraného podniku, která najde své uplatnění …viac
Abstract:
This bachelor thesis describes marketing strategy creation of newly emerging brand. The marketing strategy includes partial phases of analysis, synthesis, realization, supervision, and correction. At first, we focus on expert theoretical background of discussed problematics. Thereafter, we focus on chosen business analysis derived from theoretical knowledge leading to practical applications. In conclusion …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Jiří Smetana, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON