Ekaterina Lanbamina

Master's thesis

Marketingové komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate

The Marketing Communication of Volkswagen in the Diesel Gate Period
Abstract:
Cílem práce je vymezit a popsat nástroje marketingové komunikace, které uplatňovala společnost Volkswagen v období DieselGate. Dílčím cílem je vyhodnotit efektivitu těchto nástrojů, a to z několika hledisek: z finančního hlediska (prostřednictvím analýzy změn ve finančních výkazech společnosti), z hlediska změn míry spokojenosti zákazníků (na základě primárních informací – výsledků dotazníkového šetření …more
Abstract:
The aim of the thesis is to define and describe the marketing communication tools applied by Volkswagen in the DieselGate period. A partial objective is to evaluate the effectiveness of these instruments in several ways: financially (through analysis of changes in the company's financial statements), in terms of changes in customer satisfaction (on the basis of the primary information - Volkswagen …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2020
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní