Marketingové komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate – Ekaterina Lanbamina
Ekaterina Lanbamina
Diplomová práce
Marketingové komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
The Marketing Communication of Volkswagen in the Diesel Gate Period
Anotace:
Cílem práce je vymezit a popsat nástroje marketingové komunikace, které uplatňovala společnost Volkswagen v období DieselGate. Dílčím cílem je vyhodnotit efektivitu těchto nástrojů, a to z několika hledisek: z finančního hlediska (prostřednictvím analýzy změn ve finančních výkazech společnosti), z hlediska změn míry spokojenosti zákazníků (na základě primárních informací – výsledků dotazníkového šetření …víceAbstract:
The aim of the thesis is to define and describe the marketing communication tools applied by Volkswagen in the DieselGate period. A partial objective is to evaluate the effectiveness of these instruments in several ways: financially (through analysis of changes in the company's financial statements), in terms of changes in customer satisfaction (on the basis of the primary information - Volkswagen …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k5spu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě Fairmade s.r.o.
Simona Košková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata -
Efektivita marketingové komunikace univerzitní ligy ledního hokeje
Matěj Mach -
Efektivita marketingové komunikace během pandemie
Pascal Gerhardt -
Efektivita online marketingové komunikace společnosti Graspo CZ, a. s.
Johana Přikrylová -
Digitální marketingová komunikace a její efektivita v komunikaci vybraného podniku
Vendula Kalenská