Ekaterina Lanbamina

Diplomová práce

Marketingové komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate

The Marketing Communication of Volkswagen in the Diesel Gate Period
Anotace:
Cílem práce je vymezit a popsat nástroje marketingové komunikace, které uplatňovala společnost Volkswagen v období DieselGate. Dílčím cílem je vyhodnotit efektivitu těchto nástrojů, a to z několika hledisek: z finančního hlediska (prostřednictvím analýzy změn ve finančních výkazech společnosti), z hlediska změn míry spokojenosti zákazníků (na základě primárních informací – výsledků dotazníkového šetření …více
Abstract:
The aim of the thesis is to define and describe the marketing communication tools applied by Volkswagen in the DieselGate period. A partial objective is to evaluate the effectiveness of these instruments in several ways: financially (through analysis of changes in the company's financial statements), in terms of changes in customer satisfaction (on the basis of the primary information - Volkswagen …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní