Vícehlasé písně ve výchovně vzdělávacím procesu na 1.stupni ZŠ – Mgr. Martina Bejdáková
Mgr. Martina Bejdáková
Master's thesis
Vícehlasé písně ve výchovně vzdělávacím procesu na 1.stupni ZŠ
Polyphonic songs in educational process at first grade of primary school
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku vícehlasého zpěvu a jeho využití v pedagogické praxi. Ve stručném přehledu představuji roli vícehlasého zpěvu v historickém vývoji. Následuje charakteristika dosavadních nejběžnějších vzdělávacích programů a nového Rámcového vzdělávacího programu. V části praktické to jsou metodické materiály zahrnující cvičení intonační, dechová, rytmická a pracovní …viacAbstract:
This thesis is focused on questions of pricksongs and their usage in pedagogical practice. I present the brief description of history of polyphonic singing. There is characteristic of actual most common curriculums and new General educational program. The practical part includes methodical papers involving intonational, breathing, rhytmic exercises and worksheets which skid and support curriculum to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o8lro/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
- Vedúci: PhDr. Blanka Knopová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Využití rytmických a hudebně pohybových cvičení u dětí mladšího školního věku Usige of rhytmic and musically motoric exercises for younger school age children
Jana SCHNEIDEROVÁ -
Fonační, rezonanční, asociační a rytmická cvičení v logopedické intervenci
Anna Chromá -
Zatížení studentů při plnění zápočtových požadavků ve vybraných sportech
Vítězslav Khýn