Metody efektivního učení na středních odborných školách – Ing. Monika Chladová
Ing. Monika Chladová
absolventská práce studenta CŽV
Metody efektivního učení na středních odborných školách
Methods of Effective Learning at Secondary Vocational Schools
Anotace:
Tato publikace se zaměřuje na metody efektivního učení a jejich začlenění do vzdělávacího procesu na středních odborných školách. První část práce je věnována teoretickým východiskům, druhá část je zaměřená prakticky – jedná se o návrh učebních osnov vyučovacích hodin věnovaných psychologii osobnosti a učení. Ve své práci vycházím ze zkušenosti trenéra paměti a domnívám se, že tradičně vyučované „učební …víceAbstract:
This publication focuses on effective learning methods and their integration into the educational process at secondary vocational schools. The first part of the thesis is devoted to the theoretical background, the second part is practically focused – it is a proposal of a curriculum of lessons devoted to the psychology of personality and learning. My work is based on my experience as a memory trainer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLADOVÁ, Monika. \textit{Metody efektivního učení na středních odborných školách}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/q7egf7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium pedagogiky / Studium pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Současné formy a metody vzdělávání zaměstnanců ve výrobním sektoru
Adéla Šejdová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Procvičování anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení a chování s využitím některých paměťových technik
Magdalena Valešová -
Paměť a techniky pro její trénování
Eva Ehlenová -
Výuka paměťových technik v informačním vzdělávání: přínosy a návrh seminářů
Veronika Skuhrovcová -
Procvičování anglického jazyka u dětí se specifickými poruchami učení a chování s využitím některých paměťových technik
Magdalena Valešová