Vytváření udržitelné hodnoty regionální značky – Ing. Lucie Vokáčová
Ing. Lucie Vokáčová
Disertační práce
Vytváření udržitelné hodnoty regionální značky
Creation sustainable regional brand value
Anotace:
Cílem práce je identifikovat obecné principy tvorby hodnoty značky, které je možné aplikovat v podmínkách regionálního značení. Za tímto účelem bylo zvoleno označování původu produktů na úrovni mikroregionů. Identita značky je doložena případovou studií zaměřenou na koncept značky Regionální produkt Český ráj a okolní systémy regionálních značek. Zjištění vnímání certifikovaných regionálních produktů …víceAbstract:
The aim of the dissertation is to identify the general principles of brand value creation, suitable for application in the conditions of regional branding. The branding of products at the level of microregions was chosen for this purpose. The brand identity is demonstrated by a case study focused on the concept of the brand Bohemian Paradise Regional Product and the neighbouring systems of regional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Tomáš Macák, Ph.D.
- Oponent: Jaromír Štůsek, doc. Ing., CSc., Petr Řehoř, externi, Jana Stávková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Social Media- A New Instrument to Influence Brand Value
Evelina Sizikova -
Vzdělávání a workshop "Brand Value" ve společnosti Hettich
Ludmila Ptáčková -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Peter Pavel -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
8. 9. 2021
Mach, J.
8. 9. 2021
Mach, J.
8. 9. 2021
Mach, J.
8. 9. 2021