Genderové stereotypy v reklamě (vybrané problémy) – Kristýna Šestauberová
Kristýna Šestauberová
Bakalářská práce
Genderové stereotypy v reklamě (vybrané problémy)
Gender stereotypes (selected problems)
Anotace:
Práce se zabývá využíváním genderových stereotypů v reklamě. Zaměřuje se na zobrazování erotiky a nahoty v reklamě, které je často projevem genderových stereotypů. S problematikou genderových stereotypů úzce souvisí i problém sexismu. Práce tento problém popisuje a znázorňuje i historický vývoj využívání sexismu v reklamě a uvádí příklady sexistických reklam z českého prostředí. Dále práce popisuje …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the problem of using gender stereotypes in advertising. It focuses on the imaging of eroticism and nudity that is very often a demonstration of gender stereotypes. The issue of the gender stereotypes is usually accompanied with the problem of sexism. The bachelor thesis covers this problem and describes a historical development of this problem and also shows an examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/64227
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/64227
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry
Anastasiya Morozova