Kristýna Šestauberová

Bakalářská práce

Genderové stereotypy v reklamě (vybrané problémy)

Gender stereotypes (selected problems)
Anotace:
Práce se zabývá využíváním genderových stereotypů v reklamě. Zaměřuje se na zobrazování erotiky a nahoty v reklamě, které je často projevem genderových stereotypů. S problematikou genderových stereotypů úzce souvisí i problém sexismu. Práce tento problém popisuje a znázorňuje i historický vývoj využívání sexismu v reklamě a uvádí příklady sexistických reklam z českého prostředí. Dále práce popisuje …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the problem of using gender stereotypes in advertising. It focuses on the imaging of eroticism and nudity that is very often a demonstration of gender stereotypes. The issue of the gender stereotypes is usually accompanied with the problem of sexism. The bachelor thesis covers this problem and describes a historical development of this problem and also shows an examples …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Alena Filipová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/64227