Mgr. Andrea ZAVADILOVÁ

Master's thesis

Strategie vnitrofiremní komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. Proces přijetí nového zaměstnance

Internal communication strategy for HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. New-employee hiring process
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout opatření týkající se zefektivnění interní komunikace v procesu přijetí nového zaměstnance ve firmě HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. V teoretické části jsou popsány základní úkoly a nástroje interní komunikace, dále pak získávání, orientace a pracovní vztahy s akcentem na důležitost komunikace. Praktická část popisuje skutečnou situaci využívání nástrojů interní komunikace …more
Abstract:
The aim of my graduation thesis is to suggest measures leading to more effective internal communication during the process of hiring a new employee in the HP TRONIC Zlín, spol. s r. o. The desk study reffers to the basic assigments and tools for internal communication together with gaining orientation in employee relations with the emphasis on the importance of communication. The practical part concentrates …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2009
Identifier: 10645

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZAVADILOVÁ, Andrea. Strategie vnitrofiremní komunikace společnosti HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. Proces přijetí nového zaměstnance . Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2019

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications