Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramana – Miloslav Pecháček
Miloslav Pecháček
Diplomová práce
Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramana
Classical presentation of a film work versus current possible imaging techniques from the point of view of the cinematographer's profession
Anotace:
Jakou roli a vliv má v současné době klasická prezentace filmového díla a jak ovlivňuje profesi kameramana a celý filmový průmysl? Zkoumáním zobrazovačů současných i minulých se práce zabývá jejich pozicí v prezentaci filmového díla. Zda-li je klasická prezentace stále klasickou, nebo už je dávno zapomenuta a vystřídají ji jiné technologie má práce za úkol objasnit, ať už srovnáváním po technologické …víceAbstract:
What is the role and influence of the classical presentation of a film work today and how does it affect the cinematography profession and the entire film industry? By examining imagers of the present and past, the thesis explores their position in the presentation of film work. Whether the classical presentation is still classical, or whether it has long been forgotten and replaced by other technologies …víceKlíčová slova
OLED technologieKlíčová slova
projekční technologieKlíčová slova
kameramaniKlíčová slova
filmová technologieKlíčová slova
kinaKlíčová slova
LCD displejeKlíčová slova
filmová technika
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18557
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 9. 2023
- Vedoucí: Martin ŠEC
- Oponent: Jiří MYSLÍK
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECHÁČEK, Miloslav. \textit{Klasická prezentace filmového díla versus aktuální možné zobrazovací techniky z hlediska profese kameramana}. Online. Diplomová práce. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Filmová a televizní fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/q7wu9w/.
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 11. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Technologie natáčení S3D 2. Praktická část: Technický scénář k hranému filmu, délka minimálně 20 min
Robert HLOŽANKA -
Moderní zobrazovací technologie
Michal Fic -
Technologie zobrazovacích prvků
Tomáš PAJMA -
Osud klasického kina v současném ekonomickém, technologickém a sociálním prostoru. (Jeho provoz v České republice se zaměřením na obecní kina jako příspěvkové organizace a organizační složky)
Michaela Mottlová -
Analýza a optimalizace služeb kina pro školy
Klára Vaverová -
Možnosti fungování nedigitalizovaných kin. Případová studie Kina Ševětín
Aneta Klimešová -
Provoz jednosálového kina a jeho výzvy v Novém Městě na Moravě
Vendula Nečasová -
Mezigenerační výzkum percepce maloměstského kina, aneb „Co to vlastně znamená kino Panorama“
Alena Truschingerová