Alexandra Šišková

Master's thesis

Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky

Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi zapojení CRM kampaně do strategie budování značky. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro pravidelně se opakující CRM kampaň značek Sensodyne a Loono s ohledem na budování značky as ohledem na employer branding.
Abstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of involving a CRM campaign in a brand-building strategy. Its aim is to propose a recommendation for the regularly recurring CRM campaign of the Sensodyne and Loono brands with regard to brand building and employer branding.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá možnosťami zapojenia CRM kampane do stratégie budovania značky. Jej cieľom je navrhnúť odporučenie pre pravidelne sa opakujúcu CRM kampaň značiek Sensodyne a Loono s ohľadom na budovanie značky a so zreteľom na employer branding.
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2022
  • Supervisor: Veronika Mokrejšová
  • Reader: Jiří Zeman

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85097