Alexandra Šišková

Master's thesis

Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky

Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá možnostmi zapojení CRM kampaně do strategie budování značky. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro pravidelně se opakující CRM kampaň značek Sensodyne a Loono s ohledem na budování značky as ohledem na employer branding.
Abstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of involving a CRM campaign in a brand-building strategy. Its aim is to propose a recommendation for the regularly recurring CRM campaign of the Sensodyne and Loono brands with regard to brand building and employer branding.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá možnosťami zapojenia CRM kampane do stratégie budovania značky. Jej cieľom je navrhnúť odporučenie pre pravidelne sa opakujúcu CRM kampaň značiek Sensodyne a Loono s ohľadom na budovanie značky a so zreteľom na employer branding.
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
  • Vedúci: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85097