Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky – Alexandra Šišková
Alexandra Šišková
Diplomová práce
Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Cause related marketing a možnosti jeho zapojenia do stratégie budovania značky
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi zapojení CRM kampaně do strategie budování značky. Jejím cílem je navrhnout doporučení pro pravidelně se opakující CRM kampaň značek Sensodyne a Loono s ohledem na budování značky as ohledem na employer branding.Abstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of involving a CRM campaign in a brand-building strategy. Its aim is to propose a recommendation for the regularly recurring CRM campaign of the Sensodyne and Loono brands with regard to brand building and employer branding.Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá možnosťami zapojenia CRM kampane do stratégie budovania značky. Jej cieľom je navrhnúť odporučenie pre pravidelne sa opakujúcu CRM kampaň značiek Sensodyne a Loono s ohľadom na budovanie značky a so zreteľom na employer branding.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85097
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Jiří Zeman
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85097
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
Ivana Sopirová -
Employer Branding
Barbara Babejová -
Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranom odvetví
Denis Adam -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Budování značky na konkrétním příkladu značky “Life is Porno”
Nikola Minaříková -
Budování značky firmy
Alina Osmolovskaia -
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Nela Luňáková