Popularyzacja polskiej muzyki na terenie Republiki Czeskiej – Ladislav ŘEHOUNEK
Ladislav ŘEHOUNEK
Bakalářská práce
Popularyzacja polskiej muzyki na terenie Republiki Czeskiej
Popularisation of Polish music in the Czech Republic
Abstract:
This thesis is devoted to the popularization, promotion and presentation of Polish music in the Czech Republic, especially in the period after 2000. Substantially is engaged to the popular music. The main objective of the research was to explore what options do Polish artists have in the Czech republic, and if the concert organizers, music publishers and media are opened to the Polish music.Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována popularizaci, propagaci a prezentaci polské hudby v České republice, zejména v době po roce 2000, přičemž v podstatné míře se zabývá hudbou populární. Hlavním cílem bádání bylo zmapovat, jaké mají polští umělci možnosti prezentace před českým publikem a zda jsou organizátoři koncertů, hudební vydavatelství a média polské hudbě otevřena.
Jazyk práce: portugalština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015
Zveřejnit od: 29. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2015
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jana Raclavská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEHOUNEK, Ladislav. Popularyzacja polskiej muzyki na terenie Republiki Czeskiej. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Polština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy globalizace na hudební průmysl v oblasti populární hudby. Digitální distibuce a nezávislé hudební labely.
Šimon Martínek -
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
Matúš Mlích -
Výhody a nevýhody propagace hudby online
Liam STAYNER -
Výhody a nevýhody DIY přístupu českých rockových souborů k digitální distribuci hudby
Jan Lafek -
Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
Aneta Christovová