BcA. Robert FIŠKANDL

Diplomová práce

firemní design city bike

Advertising communication increase brand awareness Citybikes
Anotace:
Práce navrhuje zlepšení reklamní komunikace menší firmy, která se zabývá prodejem městských kol a doplňků. Ukazuje výhody i nevýhody firmy, reflektuje její reálné možnosti a nabízí několik řešení.
Abstract:
The work proposes to improve communication minor advertising company that sells urban bikes and accessories. It shows the advantages and disadvantages of companies reflects its real possibilities and offers some solutions.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: ak.malíř Pavel Beneš

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FIŠKANDL, Robert. firemní design city bike. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta umění a designu

Magisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Užité umění