BcA. Robert FIŠKANDL
Diplomová práce
firemní design city bike
Advertising communication increase brand awareness Citybikes
Anotace:
Práce navrhuje zlepšení reklamní komunikace menší firmy, která se zabývá prodejem městských kol a doplňků. Ukazuje výhody i nevýhody firmy, reflektuje její reálné možnosti a nabízí několik řešení.Abstract:
The work proposes to improve communication minor advertising company that sells urban bikes and accessories. It shows the advantages and disadvantages of companies reflects its real possibilities and offers some solutions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: ak.malíř Pavel Beneš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIŠKANDL, Robert. firemní design city bike. Ústí nad Labem, 2012. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Užité umění
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální komunikace ve městském prostoru
Jaroslava SIKOŇOVÁ -
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
Valeriya Andreeva -
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
Věra Urbanová -
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
Jan Kvapil -
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
Nikola Ježková -
Logo a vizuální identita pro školní zařízení
Pavla Veverková -
Realizace úlohy regulace teploty pomocí PLC Siemens LOGO!
Vojtěch Brotánek -
Inovace výrobní linky pomocí PLC systému LOGO!
Michal Tuček