Využití umělé inteligence při tvorbě efektivní marketingové komunikace pro malé podniky – Bc. Jakub Šilar
Bc. Jakub Šilar
Master's thesis
Využití umělé inteligence při tvorbě efektivní marketingové komunikace pro malé podniky
Utilizing artificial intelligence in creating effective marketing communication for small businesses
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na využití umělé inteligence jako nástroje pro usnadnění tvorby marketingové komunikace v malých podnicích. Cílem je navrhnout vhodná využití AI pro malé podniky, aby ho dokázali efektivně využít ve své komunikaci. Práce zahrnuje rešerši literatury, průzkum aplikací AI a experimentální testování jejich použití v praxi. Zaměřuje se na identifikaci příležitostí a rizik spojených …moreAbstract:
The thesis focuses on the use of artificial intelligence as a tool to facilitate the creation of marketing communication in small businesses. The aim is to suggest appropriate uses of AI for small businesses to be able to use it effectively in their communications. The thesis includes a literature research, a survey of AI applications and experimental testing of their use in practice. It focuses on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Reader: Vladimír Borský, MBA LL.M.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠILAR, Jakub. \textit{Využití umělé inteligence při tvorbě efektivní marketingové komunikace pro malé podniky}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2024. Available from: https://theses.cz/id/q8drab/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Generative AI in Marketing: Future Applications and Exploration, a case study
Lina Maria Trujillo Bucheli -
Ethics of AI in Marketing
Alexander Keviczky -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
Jan-Michel Gawinski -
Artificial Intelligence in Marketing & Sales: The ABB experience Subtitle: Building a model for technologically driven change management in a B2B multinational corporation
Ana Edmundo -
AI v online marketingové komunikaci
Zuzana Srdínková -
Role a rizika užití umělé inteligence v rámci eGovernmentu
Martina Čekalová -
Využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
Josef Andres