Využití umělé inteligence při tvorbě efektivní marketingové komunikace pro malé podniky – Bc. Jakub Šilar
Bc. Jakub Šilar
Diplomová práce
Využití umělé inteligence při tvorbě efektivní marketingové komunikace pro malé podniky
Utilizing artificial intelligence in creating effective marketing communication for small businesses
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití umělé inteligence jako nástroje pro usnadnění tvorby marketingové komunikace v malých podnicích. Cílem je navrhnout vhodná využití AI pro malé podniky, aby ho dokázali efektivně využít ve své komunikaci. Práce zahrnuje rešerši literatury, průzkum aplikací AI a experimentální testování jejich použití v praxi. Zaměřuje se na identifikaci příležitostí a rizik spojených …víceAbstract:
The thesis focuses on the use of artificial intelligence as a tool to facilitate the creation of marketing communication in small businesses. The aim is to suggest appropriate uses of AI for small businesses to be able to use it effectively in their communications. The thesis includes a literature research, a survey of AI applications and experimental testing of their use in practice. It focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Vladimír Borský, MBA LL.M.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Generative AI in Marketing: Future Applications and Exploration, a case study
Lina Maria Trujillo Bucheli -
Ethics of AI in Marketing
Alexander Keviczky -
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
Omar Daouk -
AI v online marketingové komunikaci
Zuzana Srdínková -
Role a rizika užití umělé inteligence v rámci eGovernmentu
Martina Čekalová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň