Consumer perception of Urinal brand in the Czech market – Tereza Šaberl
Tereza Šaberl
Diplomová práce
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Vnímání značky Urinal na českém trhu
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat a identifikovat vnímání značky Urinal spotřebiteli na českém trhu a poskytnout managementu značky doporučení, jak vylepšit vnímání značky. Práce poskytuje teoretický přehled pojmů a teorií souvisejících se značkami a jejich řízením. Diplomová práce se opírá o sekundární a primární výzkum dat s kombinací kvantitativních a kvalitativních výzkumných metod. Online …víceAbstract:
The goal of this master’s thesis is to analyze and identify the perception of Urinal brand by consumers on the Czech market and to provide the brand management with recommendations on how to possibly improve the brand perception. The thesis provides a theoretical overview of concepts and theories related to brands and their management. The master thesis relies on a secondary and primary data research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80322
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Květa Olšanová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80322
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Building a Strong Brand for an Online Travel Agency Company in Egypt
Mostafa Ahmed Mostafa Selim -
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ITS EFFECTS ON BRAND TRUST
Nikunj Pankajkumar Patel -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková