Dalibor Dvořák
Diplomová práce
Key Account Management
Key Account Management
Anotace:
Cílem práce je komplexní charakteristika činností a zodpovědností manažerů pro klíčové zákazníky na příkladu konkrétní společnosti -- Imperial Tobacco CR, s.r.o.. Teoretická část práce monitoruje vývoj českého maloobchodního trhu od roku 1989 do roku 2007. Zaměřuje se na vstup mezinárodních obchodních řetězců do České republiky a na s ním spojený vznik a rozvoj Key Account Managementu. Nastíněny jsou …víceAbstract:
The purpose of the diploma thesis is to identify main activities and responsibilities of key account managers - based on example of Imperial Tobacco CR, s.r.o. company. The theoretical part describes the development of the Czech Retail market from 1989 till 2007. It is focused on international retail chains and it's entrance in the Czech market. Also main trends and possible future development are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19401
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Alena Filipová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19401
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Key account management Jednání a péče o klíčového zákazníka
Barbora Prášková -
Key Account Management ve vybrané obchodní firmě
Michaela NOVÁKOVÁ -
Key Account Management a Manager: specifika naonline a offline trhu
Michal Tichý -
Analýza Key Account Managementu ve vybrané společnosti.
Alice Veverková -
Význam a role Key Account Managera ve společnosti
Jaroslav Hajkr -
Jak uspět ve výběrovém řízení na pozici Key Account Managera
Petra Stárková -
Key account management a možnosti jeho užití v praxi průmyslové firmy
Šárka Olšarová -
Návrh na zavedení Key Account Managementu v leasingové společnosti
Barbora Odstrčilová