Marketingová komunikace jako součást životního stylu – Bc. Beata Jarcovjáková
Bc. Beata Jarcovjáková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Marketing communication as part of lifestyle
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou životního stylu dnešní společnosti, hlavně z hlediska jejího ovlivňování marketingovými nástroji a funkcemi. Cílem je zjistit, jak významné jsou běžné nástroje marketingové komunikace v každodenním životě lidí. Výzkumná otázka je, zda by dnešní české společnosti vadila nepřítomnost marketingové komunikace a nakolik je marketingová komunikace samozřejmou součástí …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the problems of the lifestyle of today’s society, mainly in terms of its influence on marketing tools and functions. The aim is to find out how important common marketing communication tools are in people's everyday lives. The research question is whether today's Czech society would mind the absence of marketing communication and to what extent marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bybmn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků
Karolína Chalupová -
Postavení Direct Marketingu v moderní marketingové komunikaci
Adéla Hübnerová -
Edukační marketing v kontextu moderní marketingové komunikace
Ladislava Knihová -
Proces náboru zaměstnanců v soukromé firmě v rámci personálního marketingu
Jakub Himlar -
Influencer marketing v moderním komunikačním mixu
Valeriia Udalova -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Zaměstnanost absolventů středních a vysokých škol v okrese Louny, sociální marketing Úřadu práce v Lounech
Nikola Hofmanová -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera