David Petrmann

Master's thesis

Analýza značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna s.r.o.

The analysis of branding strategy and innovation opportunities of the company OP papirna s.r.o.
Abstract:
Tato práce se zabývá analýzou značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu tenkých tiskových papírů aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím i zahraničních trzích. Autor práce studuje vznik a úspěšnost značkových papírů OP, současnou značkovou strategii společnosti, doprovodný servis a oblíbenost produktů ve …more
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the Branding Strategy, Strategic Brand Management and Innovation opportunities of the company OP papírna, s.r.o., producing thinprint paper which is applied as patient information leaflet in pharmaceutical industry for both the Czech and foreign markets. Author of the thesis studies creation and success of the OP brands, current Branding Strategy, following technical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 1. 2016
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Libor Šanovec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48678