David Petrmann

Diplomová práce

Analýza značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna s.r.o.

The analysis of branding strategy and innovation opportunities of the company OP papirna s.r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu tenkých tiskových papírů aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím i zahraničních trzích. Autor práce studuje vznik a úspěšnost značkových papírů OP, současnou značkovou strategii společnosti, doprovodný servis a oblíbenost produktů ve …více
Abstract:
This thesis deals with the analysis of the Branding Strategy, Strategic Brand Management and Innovation opportunities of the company OP papírna, s.r.o., producing thinprint paper which is applied as patient information leaflet in pharmaceutical industry for both the Czech and foreign markets. Author of the thesis studies creation and success of the OP brands, current Branding Strategy, following technical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
  • Vedoucí: Miroslava Zamykalová
  • Oponent: Libor Šanovec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48678