Adam Utíkal

Bakalářská práce

Efektivita politické kampaně

Effectiveness of a Political Campaign
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem politického marketingu. V práci jsou nejprve definovány pojmy, které jsou nutné k pochopení tématu. V praktické části jsou pojmy použity v konkrétních situacích, přesněji v analýze volební kampaně TOP 09 do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017. Ta je podpořena kvalitativním i kvantitativním výzkumem.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of political marketing. Firstly, this thesis defines terms that are necessary to understand the topic. In the practical part, the terms are used in specific situations, more precisely in the analysis of the election campaign TOP 09 in the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2017. This is supported by qualitative and quantitative research.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Utíkal, Adam. Efektivita politické kampaně. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace