Adam Utíkal

Bachelor's thesis

Efektivita politické kampaně

Effectiveness of a Political Campaign
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem politického marketingu. V práci jsou nejprve definovány pojmy, které jsou nutné k pochopení tématu. V praktické části jsou pojmy použity v konkrétních situacích, přesněji v analýze volební kampaně TOP 09 do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2017. Ta je podpořena kvalitativním i kvantitativním výzkumem.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the topic of political marketing. Firstly, this thesis defines terms that are necessary to understand the topic. In the practical part, the terms are used in specific situations, more precisely in the analysis of the election campaign TOP 09 in the Chamber of Deputies of the Czech Republic in 2017. This is supported by qualitative and quantitative research.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Utíkal, Adam. Efektivita politické kampaně. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications