Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci – Bc. Veronika Klímová
Bc. Veronika Klímová
Master's thesis
Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci
Communication Campaign Proposal
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro neziskovou organizaci Hnutí DUHA. Práce zkoumá image organizace s důrazem na 9 vybraných atributů a marketingové nástroje, které je vhodné použít vzhledem k cílové skupině. Teoretická část shrnuje základní poznatky o marketingu neziskových organizací a sociálním marketingu. Dále je věnována pozornost vybraným marketingovým nástrojům a cílovým …moreAbstract:
The Thesis deals with communication campaign proposal for the non-profit organization Hnutí DUHA. It examines the image of non-profit organization with emphasis on 9 selected attributes and marketing tools that are appropriate to use due to the target group. The theoretical part summarises basic information about a marketing of non-profit organizations and social marketing. Furthermore, an attention …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLÍMOVÁ, Veronika. \textit{Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/q9kdvg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Klímová, Veronika. Návrh komunikační kampaně pro neziskovou organizaci. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Specifika komunikační strategie pro environmentální podnikání a neziskové organizace
Karolína Ševčíková -
Environmentální prezentace organizace
Kateřina Daníčková -
Sociální marketing jako nástroj komunikace tabuizovaných témat ve společnosti
Tereza Klatovská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Barbora Hájková -
Influencer marketing jako nástroj marketingové komunikace na sociálních sítích
Zuzana Šedivá -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová