Ing. Šárka Koenigová
Master's thesis
Marketing divadla
Theatre Marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu divadla. Nejprve se věnuji základním teoretickým poznatkům problémové oblasti marketingu divadla a jeho marketingovému mixu. Dále popisuji základní charakteristiky vybraného divadla (Divadlo Husa na provázku). Na základě získaných informací je sestaven kompletní marketingový mix organizace. Poté jsou na danou organizaci aplikovány vybrané výzkumné …moreAbstract:
The thesis deals with problems of the theatre marketing. First, I determine the essential knowledge of the problem area, theatre marketing and marketing mix. Then I describe some basic characteristics of the selected theatre (Theatre Husa na provázku). In consideration of acquired information the complete marketing mix of the organization is composed. After that the analytical and research instruments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/b6z1h/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák