Faktory ovlivňující preference kupujícího u vybraného produktu – Bc. Eva Larišová
Bc. Eva Larišová
Master's thesis
Faktory ovlivňující preference kupujícího u vybraného produktu
Factors Affecting Buying Preferencies of Selected Product
Abstract:
Cílem diplomové práce je identifikace faktorů ovlivňujících preference a chování spotřebitele při výběru a nákupu dětského nosítka. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku spotřebitelského chování, marketingu, nákupního rozhodování a marketingových výzkumů, které jsou klíčové pro následnou vlastní část práce. Je charakterizován vybraný produkt, kterým je dětské ergonomické nosítko. Je popsána …moreAbstract:
The aim of the thesis is to identify factors influencing consumer preferences and behavior when choosing and buying a baby carrier. The theoretical part focuses on the issues of consumer behavior, marketing, purchasing decisions and marketing research, which are crucial for the subsequent part of the thesis. In this part selected product - ergonomic baby carrier - is characterized. Thesis describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LARIŠOVÁ, Eva. \textit{Faktory ovlivňující preference kupujícího u vybraného produktu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/q9rs1v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights