Faktory ovlivňující preference kupujícího u vybraného produktu – Bc. Eva Larišová
Bc. Eva Larišová
Diplomová práce
Faktory ovlivňující preference kupujícího u vybraného produktu
Factors Affecting Buying Preferencies of Selected Product
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikace faktorů ovlivňujících preference a chování spotřebitele při výběru a nákupu dětského nosítka. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku spotřebitelského chování, marketingu, nákupního rozhodování a marketingových výzkumů, které jsou klíčové pro následnou vlastní část práce. Je charakterizován vybraný produkt, kterým je dětské ergonomické nosítko. Je popsána …víceAbstract:
The aim of the thesis is to identify factors influencing consumer preferences and behavior when choosing and buying a baby carrier. The theoretical part focuses on the issues of consumer behavior, marketing, purchasing decisions and marketing research, which are crucial for the subsequent part of the thesis. In this part selected product - ergonomic baby carrier - is characterized. Thesis describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Nákupní centra v Evropě a České republice
Jiří Husička -
Nákupní technologie ve vybraných maloobchodních jednotkách
Natálie Slavíčková -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
Jan Hejna -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Influencer a jeho vliv na nákupní chování
Renata Jandová -
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Kristýna Přikrylová
Název
Vložil
Vloženo
Práva