Vytvoření hry s integrací jazykových modelů – Bc. Jiří POSPÍŠIL
Bc. Jiří POSPÍŠIL
Diplomová práce
Vytvoření hry s integrací jazykových modelů
Creating a game with the integration of language models
Anotace:
Diplomová práce zkoumá vytvoření hry s integrací jazykových modelů, jako je ChatGPT nebo Google Gemini. První část se věnuje vysvětlení principů jazykových modelů, generativní umělé inteligence a procesu zpracování přirozeného jazyka pomocí neuronových sítí. Dále zkoumá veřejně dostupné jazykové modely a jejich využití běžnými uživateli. Druhá část se zabývá hrami a firmami s podobným zaměřením jako …víceAbstract:
The thesis explores the creation of a game with the integration of language models such as ChatGPT or Google Gemini. The first part explains the principles of language models, generative artificial intelligence and the process of natural language processing using neural networks. It also explores publicly available language models and their use by ordinary users. The second part deals with games and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: doc. RNDr. Martin Kotyrba, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POSPÍŠIL, Jiří. Vytvoření hry s integrací jazykových modelů. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Umělá inteligence
Práce na příbuzné téma
-
Zpracování přirozeného jazyka: analýza mluveného jazyka studentů oboru informační technologie
Aleksandar Stanković -
Zpracování přirozeného jazyka ve videohrách: Případová studie AI Dungeon
Viktor Porokh -
Zpracování nových gramatických fenoménů v logické analýze přirozeného jazyka
Renáta Pivodová -
Geocoding služba s využitím zpracování přirozeného jazyka
Tomáš Večeřa -
Implementace uživatelského rozhraní webové aplikace pro řešení úloh v oblasti zpracování přirozeného jazyka
Zdeněk Illek -
Neuronové sítě pro zpracování přirozeného jazyka
Jan ČEDÍK -
Možnosti využití umělé inteligence a zpracování přirozeného jazyka ve vzdělávání
Jana ZEMANOVÁ -
Metody Active learning pro úlohy automatického zpracování přirozeného jazyka
Jakub MLADÝ